איך מתמודדים עם מולטיטסקינג?
המדריך הפרקטי למנהלת שעובדת על כמה משימות במקביל
מה במדריך?
מולטיטסקינג
ואיך זה קורה לך, וגם למה.
יעילות
האם מולטיטסקינג הוא הדרך האולטימטיבית לנהל?
הימנעות
שלושת הדרכים לנהל במקביל
לכל מי שמנהלת. הטייטל של מזכירה הוחלף! מהיום קוראים לה "מנהלת משרד" - במדריך תביני גם למה.
לכל מי שמרגישה שהיא נולדה מנהלת, ושהיא רוצה להתקדם לניהול בעבודה שלה.
לאימהות עובדות שרוצות ליהנות בעבודה שלהן, להתפתח מבחינה אישית וללמוד איך לנהל את עצמן.
יעל זלץ
שלום! ונעים מאד! אני יועצת לעסקים ולארגונים, וגם מרכזת את הפעילות של המרחב העסקי לנשים חרדיות – האב ירושלים של עמותת תמך. התמונה שלי כאן היא בכניסה להאב, בנין שערי העיר, קומה 9 – את מוזמנת!
כבר 17 שנים אני בתחום, ופוגשת מנהלות בכל שכבות הארגונים – החל ממנהלות משרד ומנהלות גן [שמנהלות צוות של קלינאית, סייעות, יועצת, מרפאה בעיסוק – 9 מקצועניות ויותר] ועד מנהלות בתי ספר שאחראיות על צוות של 200 מורות ועובדים ועובדות אחרים. יש מפגשי עומק עם תהליכים ארגוניים או בקורס ניהול שנמשך שנה שלימה, ויש מפגשים קצרים יותר של סדנה לצוות.
ברור שכל מנהלת היא אישיות בפני עצמה ולכל ארגון הדנ.א. שלו אבל מה שמאפיין במיוחד את העבודה של מנהלת לעומת העובדות שלה הוא שמנהלת אינה עוסקת יותר מחצי שעה באותה משימה, וליתר דיוק – בדרך כלל פחות מזה. מנהלת קוטעת את השיחה, עוברת לשיחה אחרת, מספקת מענה לפנייה שהגיעה ורק לעיתים רחוקות יכולה להתנתק מכל העשייה הניהולית [כשהיא בעבודה, לא כשהיא בבית!] למשך יותר מחצי שעה כדי לפתור בעיה או כדי להקשיב או כדי לכתוב.
בעוד שעובדים רגילים להשלים את המשימות שלהם, לסמן וי, ולעבור לדבר הבא – המנהלת פועלת במולטיטסקינג וזה חלק ממנה, בהגדרה. כמעט אפשר לומר שאם את רוצה לדעת אם לפנייך מזכירה או מנהלת משרד, נציגת מכירות או מנהלת תיק לקוחות – תבדקי את רמת המולטיטסקינג שלה. התשובה שם.
ולכן המדריך הזה עוסק במולטיטסיקינג. ומביא דרכי התמודדות.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר